THOUGHT THAT I WOULD BE STRONG

God morgon!

Jag sov ut riktigt länge idag, det behövde jag verkligen.
Har fortfarande så sjukt ont i rumpan, blåmärket blir bara större och större känns det som. :P

Idag ska jag städa lite här hemma, jag gjorde iordning köket igår så nu har jag vardagsrummet, badrummet och sovrummet kvar. Emelie är iväg på någon kurs i Skara, så hon får städa sin del när hon kommer hem.

Vid 17- tiden ska jag åka upp till mormor och morfar för att firas av familjen. Ska blir trevligt att träffa dom, det var ett tag sen nu!
Och att få presenter är ju aldrig helt fel, hehe.

Nu ska jag äta lite frukost, sen dags för att städa! WOHOOO....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test