UNDERBARA DAG!

God morgon!

Jag vaknade upp heeeelt utvilad, skönt för omväxlings skull. Jag har precis ätit frukost och ska snart börja plugga Filosofi. Jag måste faktiskt erkänna att jag hade planerat att plugga hur mycket som helst nu under lovet, men nejdå, jag har knappt öppnat böckerna och vi har prov imorgon...
Men saker går inte alltid som man har planerat, huh? ;)

Idag ska jag som sagt plugga, sen vid tre ska familjen äta middag hemma hos farmor och farfar. Trevligt!
Jag skulle egentligen hoppa Triad (Min systers häst) men jag hinner tyvärr inte det. Jag ska istället göra det imorgon efter skolan. Hoppas det går lika bra som förra gången!

Nej, nu tycker jag det är dags att visa sakerna jag köpte i Sthlm och jackan jag köpte för några dagar sen!




Lång, röd jacka från Everest, Stadium 1299 :-



Lila tunika/skjorta från H&M 198 :-



Ärmlös beige kofta, H&M 249 :-



Är riktigt nöjd med mina inköp!
Kom på att jag har glömt att visa er det jag köpte i Ullared i måndags, men den randiga tröjan på den nedersta bilden är iallafall en av tröjorna jag köpte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test