UTGÅNG I GÖTEBORG

Hej sötnosar!

Jag kom hem för någon timme sen från Göteborg. Är verkligen helt slut och råbakis, så det blir en lugn kväll hemma ikväll!

Gårdagen var supertrevlig, vi förfestade hemma hos Malins bror Jonas. Alla göteborgare vi träffade i Sunny Beach kom dit och det var verkligen skitkul att träffa dom igen!
På förfesten hände det lite saker, så arg har jag inte varit länge. Men sen slängde jag ut idioten och vi glömde det och drog vidare till Avenyn!
Vi gick till något ställe som hette Barsidan tror jag, där dansade vi hela jäkla natten och blev inbjudna till VIP rummet med massa gratisdrinkar!
Vi kom nog hem till Jonas vid 5-tiden tror jag.



Jag och underbara Hannah!



Och vad glor Malin på egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test