UTGÅNG

Sitter här i soffan nu efter att ha lyckats pallra mig upp ur min otroligt sköna säng.
Huvudet dunkar, spyan ligger i halgropen och min röv har världens största blåmärke.
Vet inte hur jag fick det...?

Jaja, det var hur kul som helst igår iallafall. Min första lagliga utgång! Känns bra.
Vi förfestade hemma hos mig, det var nog det roligaste under hela kvällen!
Jag fick världens sjukaste presenter av mina underbara vänner, tex. en reflexväst, en cykelringklocka med Nalle Puh på, tre tennisbollar (hmm?), en engångsgrill och Bamsetandkräm. Haha, mina vänner är fan störda i huvudet!

Vid 22-tiden drog vi till Tusen och en natt, drog en shotbricka och gick vidare till Centrum. Där shakade vi hela kvällen, jag mådde illa stundvis, men det gick över.
Och nu fick jag ett svagt minne av att jag och Ellen ramlade i trappan... Det förklarar mitt blåmärke på röven. Oh God.

Man fyller bara 18 en gång och jag hade verkligen en jättetrevlig kväll, tack alla mina älskade vänner för presenterna!
I LOVE YOU BABES!!

Bilder kommer senare när jag har fått dom av Hannah.
Nu ska jag fortsätta vara bakis och försöka äta en macka.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test