VÅR MODEVISNING KOMMER VARA TOP NOTCH!

Pappa skickade precis en länk från modevisningen som Louices skola anordnade i lördags. Jag kunde tyvärr inte komma pga av jobbet, men skulle väldigt gärna komma!
Vad duktiga dom var! Jättefina kläder och fullpackat med folk.

Men min och Johannas modevisning kommer vara bättre ;) För er som inte vet så ska vi anordna en modevisning på vår skola för att samla in pengar till Barncancerfonden. Detta är vårat projekt som man ha i 3:an, så vi får ganska mycket tid att planera det.
Vi ska ha modevisningen den 11:e Mars nästa år om allt går enligt planerna. Ni kommer väl? :)

Idag ska jag träna och städa under dagen, sen ska jag åka in till stan och gå på Au Pair möte! Ska bli spännande att lära sig lite mer om det, jag ska även intervjuas av någon av den organisationen.
Det är inte så jättelång tid kvar tills jag åker nu, tiden flyger säkert förbi så är det plötsligt augusti!

Nej, nu ska jag träna.



Thailand- 08, titta vad smal jag var!


Kommentarer
Postat av: Jag

jag vill vara modell! Förresten du ÄR smal nu...så cut the crap....

2008-11-10 @ 20:25:53
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test