V.I.P, ONLY FOR JOSEFINE

Hej babes!

Sitter här vid min underbart sköna soffa och glor på gamla avsnitt av The Hills. Heidi och Jordan har precis gjort slut, det är bra eftersom jag inte tycker dom passar ihop. :P

Idag började skolan vid åtta. Det var faktiskt inte så farligt eftersom jag åkte in med mormor och hon hämtade mig precis utanför huset (V.I.P!) så jag slapp gå ända till bussen.
Dagen har gått ganska fort, vi slutade vid 3 ungefär, sen åkte jag och Malin med mormor hem.

Under dagen har jag också hunnit med att beställa tid för nagelförlängning! Emma tipsade mig om ett relativt nytt ställe, Salongen, som ligger på Smedjegatan. De hade något erbjudande nu, så nagelförlängning med gelé kostar 550 kr istället för 850. Jag fick tid den 19:e, så det är perfekt eftersom vi ska ut och fira mig den 21:a! :)

Snart är det dags hörrni. Om elva dagar! Då kommer jag inte vara en liten flicka längre.

Dags för lite Pilates, känner att jag behöver bränna lite fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test