ALLT FÖR ATT UNDVIKA PLUGGA

Asså, jag kommer på den ena ursäkten efter den andra att inte plugga!
I morse va jag som sagt ute och sprang, efter det duschade jag och städade fram tills klockan två ungefär.
Sen satt jag och Emelie framför teven och såklart var jag ju tvungen att titta på just det programmet, och sen kom ju ett helt underbart program efter det!

Men efter ett tag lyckades jag ändå få tummen ur röven och sätta mig ner och plugga.
Där satt jag några timmar och kände mig otroligt duktig, men sen ringde pappa och frågade ifall jag ville följa med och handla och det gjorde jag såklart snäll som jag är.
Jag hade ju såklart tänkt att gå direkt in på rummet, stänga dörren efter mig och plugga direkt efter jag kom hem.
Men nej, när jag plockade upp varorna kände jag ett stort behov av att, lyssna nu, STÄDA UR KYLSKÅPET!

Är inte det den lamaste ursäkten ni någonsin hört?!

Så nu sitter jag här, har precis städat kylskåpet och försöker komma på ännu en ursäkt.
Någon som har nån idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test