ÄNNU ETT PILATESPASS

Sitter här helt svettig nu, har precis kört ännu ett Pilates-pass (jag vet, jag börjar bli beroende).
Men skönt är det, man känner verkligen hur hela kroppen jobbar!

Idag vaknade jag förvånansvärt tidigt, vid halv nio ungefär och jag var hur pigg som helst!
Så det var bara att gå upp och möta dagen, haha.
Nu ska jag duscha, sen plugga lite Filosofi tänkte jag. Sen vid fyra ska jag åka in till stan för att jag ska jobba mellan
17 - 20. Är inte alls sugen, men måste man så måste man...

Nu ska jag äta lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Pettersson,Daniel Pettersson för dig med smak ;)

Är Pilates bra?

2008-11-02 @ 14:22:28
URL: http://pettmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test