ÄNTLIGEN ÄR DEN PÅVÄG!

Efter att ha krånglat hur mycket som helst är äntligen min underbara jacka påväg till Jönköping!

Såhär ser den ut:



Jacka Everest, 1299 :-

Jag tänkte först beställa den på nätet, men min storlek var slut. Så jag ringde till Stadium på a6 och frågade ifall de hade någon som de kunde lägga undan.
Men de hade de såklart inte (de är skitpopulära), men den tjejen som jag pratade med var så himla hjälpsam så hon tog mitt namn och nummer, ringde till en annan affär i någon stad och bad dom skicka en jacka i min storlek till Jönköping.
Så himla snällt! Tack tjejen på Stadium! :)
Så jag ska hämta den i affären om ungefär 2 dagar. Wiie!

Snart kommer Emelie hem och då ska vi köra ännu ett Pilates- pass. Hon köpte en film, matta och band och den filmen är verkligen jättebra, man känner hur hela kroppen jobbar. Så den ska vi köra varje kväll nu!
Det bästa är att man får långa och slanka muskler istället för att få korta när man styrketränar hårt. Perfekt enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test