ÄNTLIGEN HEMMA

Men vad möts man va då?
Jo, en jävla syster som kallar en fet. Fy fan vad hon sänker mitt självförtroende till botten, och hon ska kalla sig min syster... Men jag tänker inte ta din skit längre, bara för att du mår dåligt ska du inte ta ut det över mig!

Jag kom precis hem efter en dag i skolan. Jag och Malin hade redovisning på Samhällen idag, det gick riktigt bra!
Jag och Johanna gick och köpte lite presenter till Malin som fyller 18 på fredag, men vad det var tänker jag inte skriva här med risk för att hon ser ;) Men roliga saker var det iallafall!

Idag blir det plugg, plugg och åter plugg. Har fyra saker att göra tills imorgon.. Kul!
Så det är lika bra att börja!

Jag skriver mer ikväll.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ta inte åt dig, för du är verkligen inte fet.

Du är hur smal som helst, riktigt riktigt jäkla smal är du!

var nöjd =)

2008-10-01 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test