ÅTTA GLAS + DAGENS OUTFIT

Är precis hemkommen från middagen med mina vänner, Malin, Malin och Hannah.
Vi åt på Åtta Glas och hade det verkligen jättetrevligt! Maten var typ gudomlig och vinet var minst lika gott.
Haha, och jag som sa att jag inte ska vara olaglig mer innan jag fyller 18 på grund av det som hände förra helgen. Men jag har aldrig varit bra på att hålla löften ;)

Efter middagen gick vi och satte oss på George´s och tjöta lite. Mina vänner är verkligen helt underbara, finns inga bättre!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag ska jobba imorgon mellan 10 - 18.
Förresten, jobbet idag gick ganska bra. Jag träffade både en gammal bästa vän och en liten pojke som kom till mig gråtandes och hade tappat bort sin mamma. Men det skötte jag fint, han fick hjälpa mig med att väga grönsaker. :)
Söta unge, jag vill verkligen ha en egen! <3

Nej, dags att tvätta bort sminket och borsta tänderna för nu ropar sängen.
Godnatt!


Förresten, här kommer en dagens outfit också:


Sjukt dålig bild, jag vet, men jag hade faktiskt väldigt bråttom!
Försökte förgäves få en bra bild på mina underbara skor, men det gick verkligen inte...
Iallafall, jag har en herrskjorta från H&M, Jeans från Gina Tricot och skor från H&M också.
Mycket snyggare i verkligheten, aldrig att en outfit blir bra på bild.

Jag tror jag ska anlita en fotograf som får ta bilder mina framtida outfiter!

Kommentarer
Postat av: siss

din lilla olagis! :)

Förresten, kan du inte skriva något snällt om mej någon gång?!



I know you löööööve me!

2008-10-12 @ 12:45:44
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test