DU ÄR VAD DU ÄTER

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, jag behöver så mycket sömn inatt eftersom jag sov jättedåligt inatt.
Mina syster och jag har suttit och tittat på teve, närmare bestämt Du är vad du äter, det var en tjej som var med och hon gick ner 14 kilo på 8 veckor! Det är helt otroligt!!

Jag skulle egentligen pluggat idag, men jag orkade verkligen inte... Dumma Josefine. Jag MÅSTE plugga imorgon, så jag ska spendera hela eftermiddagen och kvällen hemma pluggandes. Surt, men det behövs.

Titta vilken mysig halsduk min mamma har stickat till mig!



Den kommer verkligen komma till användning nu under hösten och vintern. Tack kära mamsi! <3

Imorgon slutar jag 10.40, sen ska jag och Johanna gå till gymmet och köra lite styrketräning. Det var ett tag sen nu!
På lördag är det planerat att springa ungefär 5 km och likadant söndag. Så det kommer bli en riktigt träningshelg. :)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vill också gå ner 14 kg på 8 veckor , :) hur fan gör man !!!!

2008-10-16 @ 23:49:52
Postat av: Josefine

Haha, då skulle du väga INGENTING! Så nej, lilla gumman. Du ska inte gå ner nånting!

2008-10-17 @ 15:22:48
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test