DU ÄR VAD DU ÄTER!

Sitter just nu och tittar på Du är vad du äter.
Idag är det Katrin Schulman (hon heter något annat nu, men jag kommer inte ihåg vad det är) och hon ska få någon utmaning av sin förre make Alex att ha en boxningsmatch mot någon. Spännande!
Jag gillar verkligen Katrin, hon säger vad hon tycker precis när hon vill. Precis som jag ;)

Idag har jag spenderat dagen med att tvätta och städa hur mycket som helst, så nu är det verkligen rent här hemma!
Det är så skönt att få det rent och fräscht här hemma, allting känns så mycket bättre då!
Jag har även pluggat lite matte, men det gav jag upp efter en kvart. Jag kan inte göra det utan hjälp...

Ni har väl inte glömt att bli medlem på pengargratis.se? ;)
Jag har redan samlat ihop 50 kr och har varit inne där några minuter, max.



Nu är det dags för kvällsmat och tevetittande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test