EN HELG FYLLD AV JOBB

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen, jobbade mellan 17 - 20.
Jag ska jobba heeeela helgen, lördag och söndag mellan 10 - 18. :/ Men kontot mår ju bra av det!

Idag hade jag en lektion, Svenska C. Jag hade redovisning om Ps. I love you, det gick jättebra!
Sen var Carolina Klüft på vår skola och pratade om hennes engagemang i FN samt hennes idrottsberättelser.
Det var en väldigt intressant föreläsning, hon är verkligen inspirerande!

Efter skolan gick jag och Johanna till gymmet idag igen, vi körde kondition, mycket ben och höfter.
Skönt! Sen satt vi extra länge i ångbastun och bara pratade.

Imorgon ska vi fira min lillebror hemma hos mamma. Han fyllde ju 15 den 19.e, men vi har inte hunnit fira honom hos mamma än. Jag ska handla present till honom imorgon, det blir nog en parfym, Mexx Pure Life. Den luktar mumma!

Nej, nu ska jag ta något att äta och titta lite på Idol. Fan vad tråkiga människor som är med detta året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test