EN MYCKET FÖRVIRRAD JOSEFINE

Varför ska allt vara så himla svårt?
Om det blir så den här gången också vet jag inte om jag klarar av det.
Kan inte skriva om det här, blir för komplicerat då...

Nu är jag klar med förberedelserna inför redovisningen imorgon.
Jag ska ju som sagt prata om boken P.s I love you och jag tittade lite på filmen nu för att fräscha upp minnet.
Tror ni inte jag storbölar igen? Herregud vad den filmen är fin. Så underbart komisk och vacker.

Nu ska jag ta något att äta, fast egentligen... Jag är faktiskt mätt efter mackan innan, så det skiter jag nog i.
Man ska inte äta när man inte är hungrig, eller hur?

Det får bli lite tvättning och gosning med Gibson istället!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test