FESTBILDER

Jag tittade precis på Grey´s Anatomy, eller okej. Det slutade för en timme sen, men ändå!
Shit vad bra det programmet är. Jag började verkligen storlipa när han killen med tumören dog, stackars tjej som precis har blivit skitkär i honom...Usch.
Nu längtar jag verkligen till nästa veckas avsnitt!

Förresten, jag har äntligen fått lite bilder av Louice från i fredags på Malins 18- årsfest!




Här har vi Louice och jag innan folket kom.



Mina babes Johanna och Lollo!



Jag och Aggemannen :)



Martin, Robert och Sherin.



Här börjar det bli liite väl onyktert, men va fan. Malin fyller bara 18 en gång ;)

Jag har inte fått alla, men ni får se korten så fort Hannah skickar dom till mig!
Jag fick hem mitt porträtt från skolan för några dagar sen, om ni är snälla får ni se det imorgon. ;)
Nu ska jag titta lite på teve, sen blir det bums i sängen!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test