GALEN HELG

Hej mina söta!

Jag kan börja med att det har varit en galen helg med fylla, spya, busted- situationer, glädje och ångest.
Vi firade ju Malin som fyllde 18 igår!
Det började med att jag åkte till henne vid halv tio igår (vi hade studiedag), städade och lagade mat hela dagen.
Och kom ihåg nu kära läsare att Malin är skyldig mig big time nu, hon ska vara min slav på min födelsedag!
Folket började komma vid fem - halv sex och vid sju var de flesta där. Vi hade så jäkla kul hemma hos Malin, alla var så himla trevliga och det var sjukt kul att träffa Göteborgarna igen!
Vi åt mat. drack, drack lite mer och dansade.
Planerna var att vi skulle ta 21.43 tåget in till Jönköping men vi kom på det vid halv tio, så vi fick springa till tåget. Jag tog till och med av mig mina skyhöga klackar och kutade!
Det var bara typ 7 st som hann med tåget, Malin blev så jäkla full  så hon och Johan fick vända efter halva vägen.
Perfekt 18- årsdag, right? ;)
Vi som kom in till Jönköping gick först till Amor och tog några drinkar, det var jättetrevligt. Vi träffade Ellen och Emma också, kul att se er!
Sen spårade allt ur. Tänker inte berätta vad som hände, men jag kan säga att kvällen slutade med att mamma hämtade mig vid stationen och körde mig hem till henne... Förlåt Johanna! Jag älskar dig. <3

Men kvällen var iallafall jäkligt lyckad första delen av kvällen, men alla fick lite problem den senare delen.

Idag vaknade jag upp hos mamma bakis som aldrig förr typ. Louice och hennes pojkvän kom och hämtade mig och vi körde hem till Mullsjö och dom släppte av mig hos Malin. Där väckte vi Göteborgarna, sen gick vi ner och tog en pizza på Amigo, sa hejdå till Sherin och gick sen upp till Malin för att bli av med bakfyllan.
Så idag har jag, Malin, Robert och Joachim legat i soffan hela dagen och haft lite ångest.
Men det är så det ska vara!
Joachim och Robert åkte hem vid halv nio. Jag åkte hem vid halv elva, ska snart sova eftersom jag inte har sovit alls mycket inatt.

Joachim, Robert och Sherin, tack för en jättetrevlig helg! Vi ses i november efter jag har fyllt 18, då blir det utgång i Göteborg! :)

Bilder kommer imorgon. Nu ska jag dricka lite vatten, sen glo på The Real Life.
Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test