GIVE ME SOME SUGAR!

Kom hem från skolan för en stund sen, idrottslektionen var inställd så vi hade en kort dag idag.
Religionen sög verkligen, jag lär mig verkligen ingenting när läraren bara står och pratar hela lektionen! Vi får inte ens några uppgifter att göra, det enda vi ska göra är att lyssna. Kul att vi har prov om två veckor...

Andra lektionen var Svenska C. Där fick vi skriva ett tal om t.ex ett 50-årskalas. Jag skrev ett tal om Johannas framtida 80-årskalas! Haha, vi sjukade oss skitmycket och jag skrev om att vi hade skaffat barn, gift oss, skilt oss och rymt till Finland samtidigt. :)

Ikväll ska jag titta på Johannas basketmatch mot Nässjö. Kommer bli kul!
Efter matchen ska vi åka in till stan och äta på George´s.
Kommer nog inte bli allt för sent, jag ska ta 8.30 bussen in till jobbet imorgon. :/

Nu ska jag käka lite, hörs antingen ikväll eller imorgon!



Jag och Johanna efter skolavslutningen- 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test