GODIS ÄR GOTT

Hej sötnosar!

Jag kom hem från skolan för en stund sen, sitter och äter lite godis som jag, Malin och Johanna gick och köpte innan. Mumma!

Denna dagen har känts som att den aldrig kommer att ta slut... Jag hade engelskaredovisning på morgonen, det gick faktiskt bra! Jag var ganska nervös, men det märktes inte. Jag är bra på att gömma sånt där!
Men Katrin (min lärare) såg nöjd ut iallafall, så jag hoppas jag fick bra betyg.

Idag ska jag plugga Natur B, vi har prov på måndag. Det är MASSA sidor att läsa och MASSA saker att lära sig och jag kan inte så mycket än. Så det är väl lika bra att sätta igång snart....

Förresten, jag tror inte jag kommer hålla det löftet jag gav i förra inlägget. Vi tjejer tänkte käka hemma hos mig på lördag och då blir det säkert några glas vin... Men jag ska inte supa iallafall, och det är alltid en förbättring! ;)

Blev sjukt sugen på sallad nu, så det får det bli!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Nej det var inte alls farligt faktiskt, trodde att jag skulle gråta ihjäl mig, men icke! Det enda ja tyckte var lite obehagligt var när han körde över blodådrorna. Så go for it :)

2008-10-16 @ 20:23:14
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test