GUTEN MORGEN

Jag vaknade upp pigg och utvilad vid elva. Underbart!

Natten spenderades med att titta på någon film som jag inte ens kommer ihåg vad den hette. Så bra var den!
Farmor och farfar kom precis förbi, alltid lika trevligt att träffa min lilla ungrare och finländare!

Idag måste jag plugga... Jag har psykologiprov på onsdag och hittills kan jag inte så mycket, så idag ska jag läsa igenom alla sidor och skriva ner det viktigaste.
Sen vill jag också ut och springa med Foxie, men jag vet inte om vädret tillåter det. Orka springa i storm liksom...

Haha, jag hittade några bilder från klassfesten för några veckor sen!








Nej, dags att öppna böckerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test