HÄR SNACKAR VI TRÖTT

Jag kom precis hem från jobbet. Asså, jag är så jävla trött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Det var verkligen en kamp att komma upp imorse och det blev inte bättre av att jag jobbade i 8 timmar idag.
Men pengar har jag tjänat i helgen, så nu är jag nöjd!

Ikväll ska jag försöka plugga lite matte, men det är knappast någon idé eftersom jag inte kan lära mig utan hjälp.
Instruktionerna i boken hjälper fan inte ett skit...

Nej, nu ska jag ta en låååång dusch. Det förtjänar jag efter en helg fylld med jobb!
Imorgon börjar ännu en vecka med massa saker att göra.

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!



Idag har jag tänkt  jättemycket på min framtida lilla hund, en samojed!
Shit vad jag längtar, tänk bara att få ha en sån här liten sötnos hemma.
Visst är de fina? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test