HEJDÅ UTVÄXT!

Är precis hemkommen från frissan. Det blev bara färgning av utväxten och en toning i hela håret som ska göra det lite "kallare". Jag blev nöjd, nu ser jag ut som en barbie igen! haha. :)
Jag orkar inte ta någon bild nu, men det kommer imorgon eller nått.

Idag var det skola mellan 09.30 - 14.00. Det gick ganska snabbt, vi hade en genomgång till provet i Religion på fredag. Jag kan typ ingenting... Men det ordnar sig!

Och jag kom på idag att vi har ju lov nästa vecka (trög som jag är)!
Jag ska åka upp till Stockholm till min moster Lotta och lilla Vera och umgås med dom lite. Johanna och Malin A åker nog också upp dit, då blir det Halloweenfest för hela slanten!
Det sura är att jag har inte hunnit fylla 18 då, jag fyller ju den 17:e November, men vi ska försöka hitta någon hemmafest eller så får jag flörta med vakten. ;)

Nej, nu ska jag ta något att äta. Hungrar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test