HOME AT LAST

Äntligen hemma, det kändes som bussresan aldrig tog slut...

Idag har varit en ganska lång dag, skola mellan 09.30 - 14.30, möte med Hanna angående modevisningen, gymma med Johanna på Friskis och fika på Mackmakeriet!

Gymmet kändes jäkligt bra idag, vi körde lite kondition, armar, mage, rygg och höfter.
Imorgon kör vi nog mycket kondition och ben. Skönt!

Ska alldeles strax sätta mig ner och förbereda min redovisning imorgon. Jag ska prata om en bok som jag tycker är bra, det fick bli P.s I love you. Jag läser tyvärr nästan aldrig böcker, har aldrig tid, så det fick bli en bok som har blivit film.
Och jag har ju sett filmen, den bästa någonsin!! Då måste ju boken vara minst lika bra, eller hur? :)

Nej, dags för pluggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test