IT`S NOT THAT I WANNA SAY GOODBYE

Sitter och lyssnar på en låt, som har skitdålig melodi men en fin text. Nämligen Nelly Furtado - I´m like a bird.

Hatar verkligen hur den går, låter som att hon är hög och ligger i gräset och låtsas att hon är en fågel...
Men här är ett fint stycke som jag kan relatera till:

It's not that I wanna say goodbye
It's just that every time you try to tell me that you love me
Each and every single day I know
I'm going to have to eventually give you away
And though my love is rare
And though my love is true
Hey I'm just scared
That we may fall through

Anyways, jag tänkte bara visa er det. :)

Jag och min syster har precis kört ett Pilatespass, vad vi är duktiga.
Dags för Mythbusters, mat och duschen (fast inte på samma gång såklart)

Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test