JAG ÄR PÅ GOSHUMÖR!

Idag är jag extra glad över att jag har två underbara, mjuka och gosiga katter att mysa med.
Jag bara älskar att ligga och gosa med mina små älsklingar som alltid uppskattar att bli klappade, ni ska bara höra Gibson kurra!


Och här är mina små godisar!

        


Gibson lés Qisch längst upp och Leo lés Qisch längst ner. Visst är de underbara?
Main Coon heter rasen och de är Sveriges största katt, efter Norsk skogskatt.
Dom är också enäggstvillingar (de har en trilling också), men inte är de så lika för det.

Tänkte bara visa dom för er iallafall, tror inte jag har gjort det innan i bloggen.

Nej, tillbaka till gosandet! <3

Kommentarer
Postat av: emma

Ragdoll är den största kattrasen ;)

2008-10-10 @ 15:28:46
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test