JAG LEVER!

Sorry babes för dålig uppdatering.

Igår åkte jag upp till Sthlm för att hälsa på Lotta och lilla Vera. Har saknat dom hur mycket som helst!

Idag följde jag med Veras dagisgrupp, vi åkte till Skansen och tittade på massa djur. Har faktiskt aldrig varit där, så nu kan man stryka den saken på att göra- listan innan man dör.
Det var jättekul iallafall, alla barnen var så charmiga!
Längtar tills jag får en liten plutt.

Imorgon ska jag shoppa lite och på lördag ska jag och Lotta gå på ett pass på SATS,
Jag har inte tid att skriva, men jag lovar att jag skriver mer när jag kommer hem på lördag!

Nu ska jag laga vegetarisk lasagne.
Hoppas ni mår bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test