MAKE ME A SUPERMODEL!

Nu har jag haft en liten kväll för mig själv. Jag har duschat, gjort hårinpackning, ansiktsmask, plockat ögonbrynen.
En riktigt tjejig tjejkväll alltså!
Jag behövde det verkligen känner jag. Jag var tvungen att varva ner lite och tänka på nått annat än skolan för en stund.

Jag har bestämt att inte dricka innan jag fyller 18. Det gör jag den 17:e November så det är ca 1 månad dit.
Det borde jag klara, eller hur? :)
Jag måste fokusera på skolan just nu och plugga så mycket som möjligt, jag vill verkligen få bättre betyg eftersom jag VET att jag kan så mycket mer om jag bara vill!

Om ni inte visste det så har jag planerat att jobba som Au Pair i ett år i antingen Australien eller USA.
Jag känner att jag inte "passar" att leva i Sverige, klimatet gör mig deprimerad och jag känner att jag behöver uppleva nya saker hela tiden och det gör jag inte här hemma. När jag var i Sydafrika 2004 lärde jag mig så otroligt mycket på bara 3 månader, tänk hur mycket jag kan utvecklas på ett år!

Så idag har jag tittat runt lite på olika Au Pair- sidor. Jag hittade inte så många i Australien, men det fanns massor av sidor som tar emot en i USA. Om jag åker till Australien så åker jag antingen till Melbourne eller Sydney och om jag åker till USA ska jag till New York, helt klart! :)
Ser verkligen fram emot det här, jag kan knappast vänta tills nästa år!

Nu ska jag äta lite kvällsmat, yoghurt med sesamfrö forever! <3




Puss från en förväntansfull Josefine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test