MATTEGENI

Efter denna kvällen så är jag nog det!
Jag och Malin åkte hem till henne direkt efter skolan och har råpluggat matte fram tills nu.
Jag tror jag kan det rätt bra nu (med ett understruket TROR) så jag hoppas att det kommer gå bra imorgon!
Jag kommer bli så jäkla nöjd med ett G. :P

Idag har jag annars varit i skolan fram tills halv fem. Vi hade Naturkunskap och fick plugga i ett djurmuseum som vi har i vår skola. Fy fan säger jag bara, det fanns MASSOR av döda djur, mycket fåglar och många olika sorters foster.
Det fanns till och med ett barnhuvud!! Alltså ett foster, men ändå, man såg att det var ett barn.
Usch, jag kommer drömma mardrömmar om det inatt. ÄCKLIGA MUSEUM!

Nej, nu måste jag sova. Provet börjar kl. 8 imorgon och jag måste vara någorlunda pigg.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test