MIN SNYGGA OUTFIT!

Jag har precis städat upp lite här hemma, det såg förjävligt ut. KOSTAR PENGAR MATS! haha.

Pratade precis ut med henne, skönt att få ut allting. Jobbigt, men nödvändigt. Fanns saker som jag inte hade en aning om att hon kände.
Älskar dig oavsett vad, Björk och Allan forever, right?

Nu ska ni få se min otroligt snygga städningsoutfit!




Basketdräkten kommer ifrån ett stånd i Bulgarien
Strumpbyxorna från H&M
Skorna från Ullared


Hahahahaha, jag har aldrig varit mer seriös i hela mitt liv! ;)
Vi får se ifall någon snappar upp den här rykande färska trenden med basketkläder med strumpbyxor under och ankelboots till det. Gorgeous! (Kom ihåg var ni såg det först)

Nej, nu är det dags att skapa lite nya trender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test