NÅGON SOM VILL VETA NÅGOT OM CELLER?

Ja, då kan ni fråga mig!

Jag har nämligen blivit expert inom det området från och med idag. ;)
Fattar ni att jag har pluggat röven av mig idag och verkligen försökt lära mig allting som man måste lära sig inför provet imorgon!
Malin kom förbi en sväng innan och vi satt i några timmar och förhörde varandra. Lärde mig jättemycket av det, så tack älskade Malin. <3

Nog om Naturskiten.
Jag red ju min systers häst idag och det gick hur bra som helst!
Han har inte hoppat på säkert ett år så vi tog det lugnt och hoppade bara lite studs (flera hinder i rad) och avslutade med ett 80 cm hinder.
Han var mycket duktigare än vad både jag och Emelie trodde, och jag trodde att jag hade förlorat min "mojo" efter att inte har ridit sen i Juni. Men det är som cykling, det sitter i hela livet!

Och nu har vi precis firat min lillebror som fyller 15 idag. Han fick ett jättefint (och jättedyrt) golfset av familjen och blev himla glad över det. Han ska få min present nästa vecka när vi firar honom hos mamma.

På onsdag ska jag äntligen färga min utväxt som ser för jävlig ut för tillfället...
Men jag tycker nog ändå att det är snyggare när man har lite utväxt än när det är precis nyfärgat.



Det här ser bara så...fejk ut?

Men skönt ska det iallafall bli!
Nu är det dags att läsa igenom allt en sista gång, sen är det dags för sängen.
Puss på´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test