NO TIME

Jag har verkligen ingen tid för att blogga längre... Skitsurt, jag älskar verkligen att göra det och ska försöka uppdatera så ofta jag kan!

Idag var det skola mellan 8- 14.45, hem snabbt och slänga i mig en macka, sen skynda till jobbet och jobba mellan 17 - 20. En helt vanlig tisdag alltså...
Jag känner att jobbet börjar störa skolan nu, jag har massa saker som jag måste plugga på kvällarna och helgerna, men då jobbar jag oftast. Det är lite tråkigt eftersom man alltid ska prioritera skolan först.
Men jag behöver verkligen pengarna till nästa år och för att överhuvudtaget kunna leva! Jag skulle aldrig klara mig på 1000 kr per månad.

Efter jobbet åkte jag hem till mamsi, hon hade gjort en supergod fruktsallad som vi har smaskat på under Desperate Housewives. Riktigt spännande idag!

Nu ska jag plugga lite, sen blir det sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test