NU ÄR DET ÄNTLIGEN ÖVER

En sten har släppts från mina axlar!

Det är så sjukt skönt att slippa tänka på Naturprovet och ha det gjort.
Det gick ganska bra faktiskt. Det var nån fråga som jag inte riktigt var hundra på, men jag tror jag får ett VG iallafall. :)

Jag kom hem för en stund sen och ska snart sätta mig ner och läsa några sidor ur Religionsboken, vi har prov på judendomen och islam på fredag. Kul, just när man har gjort ett prov ska man börja plugga till ett annat...

Min bror sitter och försöker förhöra mig om massa skit som han har i läxa. Haha, det går inte koncentrera sig.
Så mycket som jag har skrivit nu har tagit typ en halvtimme! :P

Anyways, nu ska jag ta och äta ett äpple och sätta mig ner och läsa.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test