NU GÅR JAG OCH DÖR

Mitt huvud sprängs och jag har ingen som helst gnutta engagemang i min lilla kropp att göra något.
Jag blir bara så stressad av skolan, allt som måste göras, jobba, träna, ha tid för vännerna, hålla ordning här hemma...
Jaa, listan är lång.
Jag vill bara ha en månad ledigt så jag kan andas. Just nu är allt bara för mycket.

Jag kom hem från skolan för någon timme sen, har käkat sallad med sojakorv. Himla gott var det.
Nu ska jag titta klart på One tree hill och sen begrava mig i plugg. Jag har engelska redovisning imorgon och Naturkunskapsprov på måndag.

Jag skriver lite mer ikväll, när jag är på lite bättre humör förhoppningsvis...
Puss på´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test