PYJAMAS

Hej alla söta (och mindre söta)!

Johanna lämnade mig precis, hon har varit hemma hos mig en stund. Vi har ätit pasta från Pastabageriet (Jönköpings godaste!), tjatat lite och tittat på Pyjamas. Haha, det är så sjukt kul! Det är ett program som Hey Baberiba- gänget gjorde innan dom blev kända. Titta på det! :D

Idag slutade vi vid halv elva, sen gick vi på stan en stund. Jag köpte tre par trosor, en ring och en eye makeup remover.
Tråkigt, men nödvändigt.
Vi skulle egentligen gymma idag, men jag har sprängande huvudvärk och Johanna ska träna ikväll. Så vi gick och solade istället. Haha, så typiskt oss!

Ikväll ska jag bara vara hemma tror jag. Mitt huvud dödar mig verkligen och jag måste plugga till Naturprovet på måndag.
Vilken dumhuvud lägger ett prov på måndagar förresten? Då är man ju tvingad att plugga på helgen.
Jävla lärare, har ingen som helst respekt!

Nu ska jag städa upp lite, det ser förjävligt ut!
POSSI





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test