SNART DAGS ATT LÄGGA SIG

Jag kom precis hem till pappa i Mullsjö efter en krävande dag på jobbet. Mycket tyskar som inte kan snacka engelska...

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska åka till Ullared klockan 5 (!) på morgonen med Malin, Johanna och Hannah. Det ska bli skitkul, men jag kommer vara helt död imorgon kan jag lova. Jag är inte skapad för att gå upp fyra på morgonen!

Vi måste vara där tidigt eftersom det kommer vara värsta hysterin, det var ju lönehelg i helgen.
Det tar ett par timmar att åka dit, så vi kommer vara där runt sju. Sen är det bara att börja köa!
Jag har tänkt att leta efter lite hudvårdsprodukter, underkläder och kanske en kappa.
Sen har jag hittat en jättefin jacka på Stadium, 1299 :- kostar den.

Nej, nu ska jag köra ett Pilates- pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test