SORRY BABES!

Förlåt älsklingar för att jag inte har bloggat... Jag sov hos min mamma igår och hade inte datorn med mig.

Jaaa, vad har hänt?
Igår var det skolan fram till halv tre. Vi hade en sex & samlevnadsdag under första halvan av dagen. Vi pratade med en barnmorska och en präst. Barnmorskan kändes bara så jävla barnsligt, kunde dom inte komma och prata om det här lite tidigare? Vi är liksom 18 år nu...
Men prästen var verkligen hur rolig som helst, han snackade massa om sex och hur man skulle få en kille/tjej i sängen. Inte vad man förväntar sig av en präst, eller hur? ;P

Andra halvan av dagen gick till att ha engelska C prov. Det gick nog ganska bra, det var ett oförberett så man kunde inte plugga på det. Men det kändes rätt bra!
Efter skolan åkte jag och jobbade mellan 17 - 20.

Idag har jag gått i skolan också såklart, vi hade prov i psykologi. Det gick också bra, men det var mååånga olika teorier som man skulle hålla reda på!

Imorgon har vi resursdag och det betyder INGEN SKOLA! :D
Jag ska vara hemma och plugga och fixa med en del saker. Behöver plugga massa, massa matte nu...
Hur har eran dag varit? :)

Nu ska jag fortsätta med tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test