SVIKEN, SÅRAD & ARG

Jag fick precis reda på en sak. Fy fan vad jag känner mig sviken!
Jag trodde vi var vänner? Jag trodde vi var bästa vänner, men tydligen vill inte du ha nånting med mig att göra mer eftersom du inte ens bjuder in mig till en väns födelsedag.
Jag hade ingen aning om detta, och jag ville verkligen fira henne. Hon fyllde liksom 18.
De hade haft en tjejkväll igår med "gänget". Tydligen är jag inte med i det längre...
Alltså, jag sitter här och lipar nu eftersom jag verkligen trodde att du var min vän, det är självklart för mig att ringa dig när det händer nått eller när vi ska fira någon vi känner gemensamt.

Fy fan, jag kan inte ens beskriva med ord hur jävla sårad jag är.

Jag förlorade precis min bästa vän. Och det känns i hjärtat kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test