TOO TIRED...

God Morgon!

Jag kunde verkligen inte sova inatt, hade för mycket att tänka på så jag blev förbannad för att jag tänkte för mycket och att jag inte kunde sova, så då blev det att jag tänkte ännu mer. En ond cirkel det där.

När klockan ringde imorse vid kvart i sex kunde jag verkligen inte gå upp, så jag skippar hela dagen idag. Känner att jag behöver det. Vi har ändå inga viktiga lektioner idag och jag har de böcker jag behöver för att plugga hemma.
Så det ordnar sig nog!

Så idag blir en pluggdag med lite städning, sen ska jag till Malin och färga hennes hår och sova där.
Och imorgon blir det fest för hela slanten! Det kommer bli så jäkla kul, Göteborsgänget och Fredrika från Skåne som vi träffade i Bulgarien kommer och vi ska förfesta hemma hos Malin, sen åker vi in till stan och drar antagligen till Centrum.
Vi kommer bli ett ganska stort gäng, 20 stycken ungefär så det kommer bli prima ballerina! :)

Nu ska jag få i mig något att äta, vaniljyoghurt med solrosfrön får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test