ULLARED

Är nu hemkommen från Ullared, åkte hemifrån klockan fem imorse!
Snacka om att jag va död... Men mina älskade vänner piggade upp mig under bilresan. :)

Det var riktigt kul där faktiskt, jag och Johanna gick lite för sig, Malin och Hannah sprang och gömde sig. ;)
Hittade faktiskt en del, typ tre toppar, MASSA hudprodukter, smink, ett par ankelboots och massa smågrejer.
Kalaset gick på 1000 spänn, precis enligt min budget!

Jag älskar mina underbara, stöttande vänner som verkligen bryr sig. Ni är bäst! <3

Idag ska jag kanske vara med Malin och Hannah, men innan dess ska jag SOVA!
Man blir helt slut efter att ha shoppat hela morgonen och förmiddagen...

Visar mina inköp lite senare, nu blir det käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test