WE ARE ONE FUCKED UP FAMILY

Nu får du faktiskt skaffa ett jobb Johanna! Jag vill inte bo här mer, jag och min familj är inte en match made in heaven om man säger så. Usch, alla är verkligen emot mig och min livsstil. Men guess what? Jag bryr mig inte. Jag lever som jag vill och ingen ska få säga hur jag ska leva. Det är mitt liv!

Nu är jag så jävla trött på allt, åt helvete med familjen, åt helvete med skolan, åt helvete med allt!
Jag vill flytta ihop med Johanna nu så allting blir bra. Snälla älskling, du och jag fixar ett jobb åt dig så fort som möjligt så vi kan flytta till lägenheten? Vi skulle få det så bra och vara världens bästa rumskompisar!

Nu ska jag ta och strypa något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test