WOULD YOU STAY?

Jag orkar inte med dig mer. Usch, bara att vara runt dig får mig att må dåligt. Hur jag ser ut, hur tjock jag är, hur fult mitt hår är idag, vilken dålig person jag är.
Jag tror jag vet anledningen till varför jag har så jävla låg självkänsla. Iallafall en del av det!
Jag kanske säger elaka saker till dig ibland. Men du, du säger verkligen de sakerna som du vet att jag är osäker över och träffar precis den känsligaste punkten.

Tänker inte ta din skit längre. No more.

Jag har pluggat lite psykologi, det är ganska intressant faktiskt. Men en del har sånna sjuka teorier som jag inte förstår att någon tror på, men så är det lite med hela religionsskiten. Jag förstår inte att man kan ägna hela sitt liv åt att lyda en bok. Tror många blir upprörda för att jag skrev det, men jag tror på den fria viljan. Livet ska inte vara begränsat!


Om 20 minuter börjar Top Model finalen, YEEEEÄÄÄJ!
Innan dess måste jag hinna duscha, så dags att hoppa in och bli lite ren.
(Jag hoppas att Anya vinner, men jag tror Whitney gör det)

Vi får se om jag har rätt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test