ABSTINENSBESVÄR

Fy fan vad jag tycker illa om min syster just nu!
Vi var på affären precis och jag frågade henne snällt ifall hon kunde köpa cigg till mig (jag är inte 18 än) eftersom mina precis tog slut. Hon sa ja när vi var hemma men totalvägrade när vi väl var där. Jag är så jävla arg just för att jag är en sådan person som kedjeröker när jag är ledsen eller går igenom en tuff period. Och det är precis vad jag gör just nu.
Och hon kan fan inte få in det i sin skalle och stödja mig. Okej, det beror lite på abstinens, men mest på det andra!

Blöhö, kvällen är förstörd.

För att göra det här inlägget lite trevligare ska ni få se en bild på Isabelles dotter, Ellie ska hon heta.
Hon föddes den 10:e September 2008, alltså för 5 dagar sen.
Tjejen är en riktig sötnos och jag längtar tills jag får träffa henne! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test