AGGRESSIONERNA ÄR BORTA

Idag har jag sprungit en mil och jag är så jävla stolt över mig själv!
Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att komma ut i skogen med hunden och bara springa tills man inte orkar mer. Den känslan är faktiskt nästan oslagbar.
Jag hade tänkt att bara springa ungefär 5 km idag eftersom jag inte har sprungit på typ en och en halv månad, men jag kände att jag hade orken till att ta milen när jag väl var igång.

Nu sitter jag är alldeles nyduschad med en skål yoghurt i handen, sjukt gott.
Imorgon är det skolfoto och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Men det blir nog ett par jeans, någon snygg tröja och ett par high heels. Det funkar alltid.
Jag har tänkt att stanna uppe till typ 4 eftersom MTV video music award är inatt vid 2. Älskar verkligen sånna program, kändisar är så jävla roliga när dom ska hålla tal, allting blir bara så pinsamt långt och tråkigt när de ska tacka familjen, vännerna, alla managers, Gud... 
Jag börjar inte förrens 12.40 imorgon så det borde inte vara några problem!

Imorgon är förresten en stor dag, då får jag reda på en livsavgörande sak. Kan tyvärr inte berätta det för er...

Ha en bra kväll allihop så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test