BIG CHANGES

Jag har inte kommit på förrän nu att det pågår några stora förändringar i mitt liv just nu. Jag flyttar snart hemifrån, känner mig mer och mer självständig och är lite smått kär. :)
Det är kanske därför mitt humör går upp och ner, min energi är verkligen nere i botten just nu..

Jag ska alldeles strax gå ner till mitt rum och packa det allra sista. Sängen, soffan, teven och hyllorna får stå kvar tills vi flyttar till lägenheten.
Det ska bli så otroligt skönt att få känna sig hemma någonstans. Jag har alltid gjort det hos pappa och nu ska jag bo hos honom ett par månader och ni kan nog inte förstå hur lättad jag är. Inga mer ord som sårar, aldrig mer bli utslängd och framför allt aldrig må så dåligt som jag har gjort de här åren... Nu hoppas jag på bättre tider och allt ser redan ljusare ut även fast det är svårt att vara positiv just nu.

Ni ska inte tro att jag inte älskar min mamma, det gör jag, men hon och jag ha problem som inte går att lösas så snabbt och lätt. Men någon dag, mamma, ska allt bli som det brukade vara! <3

Klockan 20 kommer mormor och hämtar mig, sen åker jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test