CONFUSED

Snälla, inte just nu. Inte nu när jag går i skolan, inte nu när jag har massor av planer för mig själv innan detta ska hända.
Inte nu när jag är psykiskt instabil och inte redo. Jag vill, jag vill det så jävla mycket. Men inte just nu...
Det är inte såhär jag planerade det, jag hade tänkt igenom allting i huvudet och planerat min framtid.

Men hur ofta går allt enligt planerna?
Hur ofta är man egentligen redo för att saker ska hända?

Nej Josefine, gör inte såhär mot dig själv igen. Stressa inte upp dig på något som inte är säkert än.
Men jag kan inte hjälpa att få panik. Vad fan ska jag göra om det är sant?


Only time can tell.


Kommentarer
Postat av: emma

Finns här om du behöver prata! :)

2008-09-07 @ 14:27:59
URL: http://emmaaxell.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack, men det vet jag redan <3 Samma sak för mig, jag finns här för dig om du vill prata, alltid!

2008-09-07 @ 21:06:12
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test