DAGENS I-LANDSPROBLEM

Jag har precis spenderat den senaste timmen med att ta bort mina naglar som jag gjorde i Bulgarien. Det var inget fel på dom, men jag hade visst tappat ena lillnageln igår på festen.
Det gjorde fan skitont, kändes som att jag drog med hela nageln!
Nu sitter jag här och tittar på mina pojknaglar (jag fick fila ner dom ända ner) och saknar dom redan!
Nej, imorgon ska jag boka tid för nya.

Förresten, när jag satt på bussen påväg till June satt ett par framför mig.
Först satt de och höll hand, kramades lite och pussades. Men sen när hon satt och kliade honom i nacken och upptäckte en finne började hon klämma den. PÅ BUSSEN!
Jag fick seriöst kväljningar, hur fan kan man sitta och göra det på en buss där alla ser? Visst att man är bekväma med varandra, jättemysigt och så. Men vafan, där går gränsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test