FLYTTAR (IGEN)

God morgon alla!
Jag gick precis upp, börjar inte förrens 12.40 idag. Det var så himla skönt att få sova ut idag, la mig vid elva igår så det blev ganska många timmars sömn.

Nu är det dags för mig att flytta igen. Ska flytta tillbaka till pappa i Mullsjö innan jag och Johanna flyttar till lägenheten. Just det, det har inte jag berättat för er! Jag och Johanna ska flytta till en tvåa på Torpa om någon månad eller två, kommer bli underbart!
Men tills dess ska jag alltså bo hemma hos pappa, jag kvävs av att bo här. Mamma och jag satt och pratade i timmar igår och kom fram till att det är bäst för alla att jag flyttar härifrån, ingen mår bra av det.
Hon föreslog även att vi skulle försöka reda ut våra problem genom att gå till en psykolog eller liknande, men jag känner att jag inte klarar av det just nu.

Så idag ska jag börja packa och kommer troligtvis ha hunnit flytta på onsdag.
Vet inte hur jag känner just nu, tillbaka till Mullsjö... Jag älskar att bo i stan, men jag kan nog hålla ut i ett par månader.

Nu ska jag äta frukost, har äntligen börjat göra det på morgonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test