FOXIE AND DINO SITTING IN A TREE, K-I-S-S-I-N-G

God dag!
Jag känner faktiskt på mig att det kommer bli som jag skrev här ovanför, en god dag.
Jag vaknade vid elva, helt utvilad och mådde mycket bättre. Så idag ska jag umgås lite med familjen och kanske på fest hemma hos Jonna och Robert ikväll. Jag ska nog inte dricka något, mår fortfarande inte helt okej, men jag ska försöka vara liten social iallafall!

Var ute och gick med Foxie precis, vi mötte Emma, Erica, Balder och Dino. Hundarna blev helt galna, Dino och Foxie blev nog allt lite kära. ;) Dino ville iallafall pussa Foxie, men det ville inte Foxie. Men hon spelar bara lite svårfångad tror jag!

Håller på att ladda ner lite filmer som jag och Emelie ska se ikväll eller imorgon. Det blir "You don´t mess with the Zohan", "Försoning" och "Dumpad". Kul!

Nu ska vi laga lite mat, det får bli quorn och sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test