GI- DIET

Hello allihopa, everybody!

Sitter just nu i skolans bibliotek med Johanna, vi har lite rast innan matten börjar.
Dagen började inte bra kan jag säga, försov mig 20 minuter innan mormor kom och hämtade mig... Men jag hann!

Efter matten ska vi upp till a6 och shoppa loss lite, som vanligt. Sen ska jag jobba 17 - 20 och det betyder att jag måste ta 21.54 tåget hem till Mullsjö och är inte hemme förrens typ 23 eller nått... Kul. Då blir det bums i säng, efter jag har rint Martin då. Kommer säkert att väcka honom, men det får han tåla. ;)

Förresten, har börjat leva som en riktigt nyttig människa. Från och med idag har jag börjat gå på GI- dieten. Det är min syster som har tvingat mig till det här eftersom hon har hållt på med det i tre veckor nu. Och självklart måste jag testa eftersom hon har gått ner 4 kg.
Men de två första veckorna är "utrensningsperioden", då får man äta max 20 gram kolhydrater per dag. Och det är nästan ingenting! Men jag har tro på mig själv och är säker på att jag klarar det här. Kommer att gå hungrig i två veckor, så kommer nog att vara ganska tjurig. Så watch out everyone!

Nu ska jag och Johanna kika på hyresrätter.


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Hjälp mig med att knäcka kissie med att inte vinna på gratismakeup igen. Hon fick mobilen tycker du hon ska få datorn också? det tycket inte jag så tryck bara på denhär länken och bli medlem! Men om du redan är medlem så kanske du kan tipsa dina vänner eller länka till mig/min makeupp länk på din blogg (:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=94697

2008-09-04 @ 23:49:06
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test