GYMMET

Shit, nu är jag trött...
Dagen började med att jag åkte in till Jönköping med mormor vid sju, gick i skolan till klockan 14.30, sen gick jag och Johanna till Friskis och gymmade lite. Vi körde inte så hårt idag, vi ska gymma imorgon också och då blir det andra bullar! Från och med imorgon blir det inget godis och massa träning. Låter bra, huh? :)

Denna kvällen kommer att spenderas framför datorn. Jag ska nämligen bli klar med projektplanen, den ska vara inne imorgon. Och som alla vet så är jag en sista minuten - människa så självklart sitter jag kvällen innan...
Men jag tror att detta kommer bli jättebra, jag och Johanna ska som sagt ha en modevisning i Brahesalen för att samla in pengar till Barncancerfonden.
Vi har redan lyckats få många sponsorer; Peak Performance, Jack & Jones, Vero Moda, MQ, Vila, kanske H&M och några mer som jag inte kommer ihåg nu. Så det kommer bli jättekul!

Jag ser verkligen fram emot helgen! Jag ska jobba 17 - 20 imorgon och 10 - 18 lördag och söndag. Det kanske inte är sådär jättekul, men det roliga väger över det tråkiga. För på lördag är det klassfest hemma hos Johanna! Alla våra klassfester har hittills varit hur roliga somhelst och våran klass är den skönaste i världen!
Sen på söndag ska jag och Johanna gymma efter jobbet, då ska vi bränna fett!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test